Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, ilçe ziyaretleri kapsamında geldiği Çivril’de kamu kurumlarında incelemelerde bulundu, muhtarlarla bir araya geldi ve Özdemirci Mahallesi’nde yapımı tamamlanan Aile Sağlığı Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi.

Çivril'in Çeyrek Asırlık Sorunu İçin İlk Kazma Vuruldu
Çivril'in Çeyrek Asırlık Sorunu İçin İlk Kazma Vuruldu
İçeriği Görüntüle

Çivril Kaymakamlığı önünde karşılanan Vali Köşger, Kaymakam Fatih Cıdıroğlu’ndan ilçenin genel durumu, devam eden yatırımlar ve kamu hizmetleri hakkında bilgi aldı. Ardından İlçe Emniyet Müdürlüğü, Çivril Adalet Sarayı ve İlçe Jandarma Komutanlığı’nı ziyaret eden Köşger, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Program kapsamında Özdemirci Mahallesi’ne geçen Vali Köşger, yapımı tamamlanan Aile Sağlığı Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. Açılış töreninde sağlık merkezinin yapımına destek veren hayırsever Ismihan ve Cevat Bayazit çiftine plaket takdim edildi.

Vali Köşger daha sonra Pamukkale Üniversitesi Atasay Kamer Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen toplantıda Çivril’de görev yapan mahalle muhtarlarıyla bir araya geldi. Toplantıda kamu yatırımları değerlendirilirken muhtarların talep ve önerileri de dinlendi.

Belediye Ziyareti Gerçekleşmedi

Vali Yavuz Selim Köşger’in Çivril programında dikkat çeken detay ise belediye ziyareti oldu. Edinilen bilgilere göre ziyaret programında Çivril Belediyesi’nin de yer aldığı ancak gün içerisinde belediyeye herhangi bir ziyaret gerçekleştirilmediği görüldü.

Kaymakamlık, adliye, emniyet, jandarma ve sağlık yatırımlarına yönelik programlarını tamamlayan Vali Köşger, muhtarlar toplantısının ardından ilçeden ayrıldı.

Belediye ziyaretinin neden gerçekleşmediğine ilişkin resmi bir açıklama yapılmazken, programda yer aldığı belirtilen ziyaretin iptal edilmesi ilçe kamuoyunda merak konusu oldu.